Yayınlar & Eserler

Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler 16

1. Bireysel Sorumluluklar Çağında Okulu Yeniden Düşünmek: Akışkanlıklar ve Paradokslar

DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ 1. ULUSAL SOSYOLOJİ KONFERANSI (DUSK), İstanbul, Türkiye, 5 - 06 Aralık 2024, ss.16, (Tam Metin Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

2. Dijital Çağda Kimlikleri Anlamak: Teorik Bir Çerçeve

Sosyoloji Günleri V: Dijital Varoluşlar, İstanbul, Türkiye, 17 Aralık 2024, (Yayınlanmadı)

3. Hipermodern Okulda Ebeveynliği (Yeniden)Üretmek: Ayrım ve Mensubiyet Yitimi Arasında “Katılımcı” Velilik

GALATASARAY SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ’NÜN AYAK İZLERİ: TEORİK BİRİKİMDEN YÖNTEMSEL PRATİĞE, İstanbul, Türkiye, 10 Aralık 2024, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

4. When The Inclusive Education Principle Turns Into Professional Paradoxes For Teachers: A Field Study In Primary Schools In Turkey

European Sociological Association 2024: Tension, Trust And Transformation, Porto, Portekiz, 27 - 30 Ağustos 2024, ss.338, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

6. Kriz İçinde Krize Dönüşen Eğitim Kurumu: Yeni Kamu Yönetimi Altında Öğretmen ve Velilerde Kırılganlık Deneyimleri

Acıbadem Üniversitesi IV. Sosyoloji Günleri: Toplumsal Krizler, Kırılganlıklar ve İktidar, İstanbul, Türkiye, 17 Mayıs 2024, (Yayınlanmadı) Sürdürülebilir Kalkınma

8. Policies to combat educational inequalities in Turkey: from the precariousness of measures to the medicalization of school failure in the neoliberal era

15th Conference of the European Sociological Association, Barcelona, İspanya, 31 Temmuz - 03 Eylül 2021, (Yayınlanmadı)

9. Innovation au secours des politiques de lutte contre l’échec scolaire en Turquie : expériences des enseignants entre déstabilisation et dévalorisation

Changer? 9e congrès de l'association française de sociologie, Lille, Fransa, 6 - 09 Temmuz 2021, (Yayınlanmadı)

10. Enquêter l’école en Turquie : difficultés du terrain entre blocages et ajustements méthodologiques

Enquêter sur un terrain sensible et/ou difficile : secrets, tabous, silences, non-dits, İstanbul, Türkiye, 25 Mayıs 2021, (Yayınlanmadı)

11. Gouverner les corps défaillants à l’école primaire : la mobilisation des diagnostics médicaux dans la lutte contre les difficultés scolaires en Turquie

CORMED Research School. Body as a tool of Resistance and Mobilisation., Aix-En-Provence, Fransa, 16 - 18 Aralık 2020, (Yayınlanmadı)

12. Medikalizasyonun Çoğul Yüzleri. Eğitim ve Sağlık Arasında Okul Başarısızlığı

IV. Ulusal Antropoloji Kongresi, İstanbul, Türkiye, 17 - 19 Ekim 2019, ss.21, (Özet Bildiri) Sürdürülebilir Kalkınma

13. Gérer la mort et être médecin: Expériences des médecins avec les patients en fin de leur vie en Turquie

8eme Congrès de l'Association française de Sociologie, Aix-En-Provence, Fransa, 27 - 30 Ağustos 2019, (Yayınlanmadı)

14. Mauvais élève ou enfant troublé ? Traitement médico-psychologique des difficultés scolaires en Turquie

8eme Congrès de l'Association française de Sociologie, Aix-En-Provence, Fransa, 27 - 30 Ağustos 2019, (Yayınlanmadı)

15. Le cerveau créateur des différences scolaires. Quand les catégories médicales font sens à l'école primaire

Corps classés, corps classants : fabrication institutionnelle et réception des catégorisations, İstanbul, Türkiye, 23 - 24 Mayıs 2019, (Yayınlanmadı)
Kitaplar 2
Metrikler

Yayın

21

Atıf (TrDizin)

1

H-İndeks (TrDizin)

1

Atıf (Sobiad)

153

H-İndeks (Sobiad)

2

Atıf (Diğer Toplam)

2

Proje

1
BM Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları