Yayınlar & Eserler

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN İYİLİK HALİNİN İNCELENMESİ

EGE 7.ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER KONGRESİ, İzmir, Türkiye, 24 Aralık 2022, ss.237

Dijital Pazarlama Uygulamalarında Sosyal Medyanın Rolü

2. Uluslararası Bilimsel Gelişmeler Kongresi, Türkiye, 21 Aralık 2022, ss.726-727

SPOR SPONSORLUĞUNUN TÜKETİCİ TUTUMUNA ETKİSİ

VI. INTERNATIONAL NEW YORK ACADEMIC RESEARCH CONGRESS ON HEALTH AND SPORTS SCIENCE, Türkiye, 12 Kasım 2022, ss.107-108

Futbol Taraftarlarının Spor Tüketimine Yönelik Motivasyon Faktörlerinin İncelenmesi

10th International Management and Social Research Conference, Türkiye, 15 Ekim 2022, ss.52

2019-2020 Türkiye Süper Liginde Yer Alan Takımların Profesyonel FutbolDisiplin Kurulundan Aldıkları Cezaların İncelenmesi

II. International Congress of Athletic Performance Health in Sports, İstanbul, Türkiye, 22 - 25 Ekim 2020, ss.119-122

Kitap & Kitap Bölümleri

SPOR PAZARLAMASINDA SOSYAL MEDYA KULLANIMI

Sporda Araştırma ve Değerlendirmeler, Doç. Dr. Erdil DURUKAN, Editör, Gece Kitaplığı, Ankara, ss.211-222, 2022

Sponsorluk ve Reklam

Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar- II, Çatalcalı Ceylan Ayşe, Batal Salih, Sülü Akgül Ceylan, Editör, Serüven Yayınevi, İzmir, ss.320-334, 2022

Futbol Kulüplerinin Twitter Kullanımlarının İncelenmesi

Güncel Yaklaşımlarla Spor Bilimleri, Emrah Aykora, Editör, Efe Akademi Yayınevi, İstanbul, ss.81-90, 2021

Metrikler

Yayın

24