SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK BAĞLAMINDA BÜTÜNLEŞİK PAZARLAMA İLETİŞİMİ , HİLAL KILIÇ, Editör, KRİTER, İstanbul, ss.149-168, 2023
Bütünleşik pazarlama metodolojisinin en önemli yapı taşı ürün ve hizmet hattının profesyonel ve sürekli bir şekilde hedef kitleye hizmet verilmesinin temin edilmesidir. En önemli amacı kar elde etmek olan işletmelerin top yekün dünya çapında sürdürülebilir üretim ve pazarlama kapasitezsi ülkelerin kalkınmasına çok büyük katkı sağlamaktadır. Dolayısı ile sürdürülebilir kalkınma faaliyetlerinde en başarılı olan işletmelerin katkısı ile ülkeler imaj kazanmakta ve itibarları küresel anlamda değer bulmaktadır. Bu bölümde, sürdürülebilir kalnımmanın bütünleşik pazarlama bağlamında imaj ve itibar yönetim konusu akademik olarak araştırılmış ve kademisyenlerin çalışmaları incelenerek derlenmiştir. ayrıca mesleki tecrübelere ve araştırmalar yer verilmiştir. bu bölümde aktarılan tüm bilgilerin gelecek nesillere ışık tutması ve sürdülürelebilir bütünleşik pazarlama bağlamında itibar ve imaj yenitmi fonksiyonlarının belirlenmesine katkı sağlaması düşünülmüştür. bu amaçla sürdürülebilir kalkınma hedeflerinden 4. hedef olan nitelikli eğitim ve 17. hedef olan amaçlar için ortaklıklar konuları ile entgere olarak başılklar düzenlenmiştir.