-
2015 - Devam Ediyor Doç. Dr.
Acıbadem Mehmet Ali Aydınlar Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri Bölümü
-
2009 - 2015 Yrd. Doç. Dr.
Acıbadem Mehmet Ali Aydınlar Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri Bölümü
-
2004 - 2008 Yrd. Doç. Dr.
Pamukkale Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri Bölümü
-
2001 - 2004 Öğretim Görevlisi Dr.
Pamukkale Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri Bölümü
-
2024 - Devam Ediyor Rektörlüğe Bağlı Komisyon Üyesi
Acıbadem Mehmet Ali Aydınlar Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri Bölümü
-
2023 - Devam Ediyor Eğitim ve Müfredat Kurulu üyesi
Acıbadem Mehmet Ali Aydınlar Üniversitesi, Sağlık Bilimleri Enstitüsü
-
2023 - Devam Ediyor Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi
Acıbadem Mehmet Ali Aydınlar Üniversitesi, Rektörlüğe Bağlı Bölümler, UZEM
-
2023 - Devam Ediyor Eğitim ve Müfredat Kurulu üyesi
Acıbadem Mehmet Ali Aydınlar Üniversitesi, Rektörlüğe Bağlı Bölümler, Üniversite EMK
-
2021 - Devam Ediyor Fakülte Kurulu Üyesi
Acıbadem Mehmet Ali Aydınlar Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri Bölümü
-
2019 - Devam Ediyor Uygulama ve Araştırma Merkezi Yönetim Kurulu Üyesi
Acıbadem Mehmet Ali Aydınlar Üniversitesi, Rektörlüğe Bağlı Bölümler, ASEGEM
-
2020 - 2023 Merkez Müdürü
Acıbadem Mehmet Ali Aydınlar Üniversitesi, Rektörlüğe Bağlı Bölümler, UZEM
-
2015 - 2022 Eğitim ve Müfredat Kurulu üyesi
Acıbadem Mehmet Ali Aydınlar Üniversitesi, Tıp Fakültesi, Temel Tıp Bilimleri Bölümü
-
2015 - 2016 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Acıbadem Mehmet Ali Aydınlar Üniversitesi
-
2009 - 2010 Anabilim/Bilim Dalı Başkanı
Acıbadem Mehmet Ali Aydınlar Üniversitesi
-
Doktora
Educational Environment and Learning Situations
Educational Environment and Learning Situations
Research in Medical Education
Assessment of Attitudes and Professionalism
-
Yüksek Lisans
Patofizyoloji (HEMŞİRELİK)
Fizyoloji (TIP-FİZYOLOJİ YL DERSLERİ)
-
Lisans
Myths about medicinal plants
How do we learn
Fizyoloji (TIP)
FİZYOLOJİ (hemşirelik)
Fizyoloji (SHMYO ve SBF)
Fizyoloji (TIP-SBF-SHMYO)
nörofizyoloji (FTR YÜKSEK OKULU)
-
Tıp Fakültesi Faz II ve Faz III öğrencilerinin Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları alanında klinik akıl yürütme becerilerinin SHARP (SHort Answer, Rationole Provision) yöntemi ile değerlendirilmesi
Şahiner A. M. (Danışman)
S.ABALI(Öğrenci), Yüksek Lisans, Devam ediyor -
Türkiye'deki Tıp Fakültelerinde Öğretim Üyelerinin Esenliği için Mevcut Yaklaşımlar ve İyileştirme Girişimleri
Altıntaş L., Şahiner A. M. (Eş Danışman)
D.DEMİRBAŞ(Öğrenci), Doktora, Devam ediyor -
Climate Change Education in Undergraduate Medical Faculties in Türkiye: A National Descriptive Cross-Sectional Study
Altıntaş L., Şahiner A. M. (Eş Danışman)
D.Koç(Öğrenci), Doktora, Devam ediyor -
belirlenmedi, teklif aşamasında
Altıntaş L., Şahiner A. M. (Eş Danışman)
H.AKOĞLU(Öğrenci), Doktora, Devam ediyor