Atıf Formatları
Akıllı Telefon Kullanıcılarının Mobil İnternet Reklamlarına Yönelik Tutumu
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ç. İLK, "Akıllı Telefon Kullanıcılarının Mobil İnternet Reklamlarına Yönelik Tutumu," Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , vol.4, no.10, pp.783-796, 2022

İLK, Ç. 2022. Akıllı Telefon Kullanıcılarının Mobil İnternet Reklamlarına Yönelik Tutumu. Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , vol.4, no.10 , 783-796.

İLK, Ç., (2022). Akıllı Telefon Kullanıcılarının Mobil İnternet Reklamlarına Yönelik Tutumu. Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , vol.4, no.10, 783-796.

İLK, ÇAĞRI. "Akıllı Telefon Kullanıcılarının Mobil İnternet Reklamlarına Yönelik Tutumu," Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , vol.4, no.10, 783-796, 2022

İLK, ÇAĞRI. "Akıllı Telefon Kullanıcılarının Mobil İnternet Reklamlarına Yönelik Tutumu." Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , vol.4, no.10, pp.783-796, 2022

İLK, Ç. (2022) . "Akıllı Telefon Kullanıcılarının Mobil İnternet Reklamlarına Yönelik Tutumu." Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi , vol.4, no.10, pp.783-796.

@article{article, author={ÇAĞRI ILK}, title={Akıllı Telefon Kullanıcılarının Mobil İnternet Reklamlarına Yönelik Tutumu}, journal={Uluslararası Sosyal Bilimler Akademi Dergisi}, year=2022, pages={783-796} }