R. AKÇATEPE, "TARİH DERSİ ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN DRAMA TEKNİĞİ YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ," ERPA International Congresses on Education 2015 , Athens, Greece, 2015
AKÇATEPE, R. 2015. TARİH DERSİ ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN DRAMA TEKNİĞİ YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ. ERPA International Congresses on Education 2015 , (Athens, Greece).
AKÇATEPE, R., (2015). TARİH DERSİ ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN DRAMA TEKNİĞİ YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ . ERPA International Congresses on Education 2015, Athens, Greece
AKÇATEPE, REZZAN. "TARİH DERSİ ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN DRAMA TEKNİĞİ YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ," ERPA International Congresses on Education 2015, Athens, Greece, 2015
AKÇATEPE, REZZAN. "TARİH DERSİ ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN DRAMA TEKNİĞİ YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ." ERPA International Congresses on Education 2015 , Athens, Greece, 2015
AKÇATEPE, R. (2015) . "TARİH DERSİ ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN DRAMA TEKNİĞİ YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ." ERPA International Congresses on Education 2015 , Athens, Greece.
@conferencepaper{conferencepaper, author={REZZAN AKÇATEPE}, title={TARİH DERSİ ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN DRAMA TEKNİĞİ YÖNTEMİNİN ÖĞRENCİLERİN AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ}, congress name={ERPA International Congresses on Education 2015}, city={Athens}, country={Greece}, year={2015}}