Atıf Formatları
Marka Çağrışımının Marka Bağlılığına Etkisi: Özel Hastaneler Açısından Bir Araştırma
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ü. EFE Et Al. , "Marka Çağrışımının Marka Bağlılığına Etkisi: Özel Hastaneler Açısından Bir Araştırma," Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.4, pp.617-622, 2017

EFE, Ü. Et Al. 2017. Marka Çağrışımının Marka Bağlılığına Etkisi: Özel Hastaneler Açısından Bir Araştırma. Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.4 , 617-622.

EFE, Ü., DENİZ, S., & ÇİMEN, M., (2017). Marka Çağrışımının Marka Bağlılığına Etkisi: Özel Hastaneler Açısından Bir Araştırma. Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.4, 617-622.

EFE, ÜNAL, SERKAN DENİZ, And Mesut ÇİMEN. "Marka Çağrışımının Marka Bağlılığına Etkisi: Özel Hastaneler Açısından Bir Araştırma," Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.4, 617-622, 2017

EFE, ÜNAL Et Al. "Marka Çağrışımının Marka Bağlılığına Etkisi: Özel Hastaneler Açısından Bir Araştırma." Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.4, pp.617-622, 2017

EFE, Ü. DENİZ, S. And ÇİMEN, M. (2017) . "Marka Çağrışımının Marka Bağlılığına Etkisi: Özel Hastaneler Açısından Bir Araştırma." Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR) , vol.4, pp.617-622.

@article{article, author={ÜNAL EFE Et Al. }, title={Marka Çağrışımının Marka Bağlılığına Etkisi: Özel Hastaneler Açısından Bir Araştırma}, journal={Journal of Social And Humanities Sciences Research (JSHSR)}, year=2017, pages={617-622} }