Atıf Formatları
Fizyoterapi Ve Rehabilitasyon Bölümü Lisans Öğrencilerinde Fiziksel Aktivitenin Online Akademik Başarı Ve Dikkat Dağınıklığı Üzerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

I. Çavuşoğlu, "Fizyoterapi Ve Rehabilitasyon Bölümü Lisans Öğrencilerinde Fiziksel Aktivitenin Online Akademik Başarı Ve Dikkat Dağınıklığı Üzerine Etkisi," TRB2 ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , Van, Turkey, pp.56-57, 2022

Çavuşoğlu, I. 2022. Fizyoterapi Ve Rehabilitasyon Bölümü Lisans Öğrencilerinde Fiziksel Aktivitenin Online Akademik Başarı Ve Dikkat Dağınıklığı Üzerine Etkisi. TRB2 ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , (Van, Turkey), 56-57.

Çavuşoğlu, I., (2022). Fizyoterapi Ve Rehabilitasyon Bölümü Lisans Öğrencilerinde Fiziksel Aktivitenin Online Akademik Başarı Ve Dikkat Dağınıklığı Üzerine Etkisi . TRB2 ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ (pp.56-57). Van, Turkey

Çavuşoğlu, IRMAK. "Fizyoterapi Ve Rehabilitasyon Bölümü Lisans Öğrencilerinde Fiziksel Aktivitenin Online Akademik Başarı Ve Dikkat Dağınıklığı Üzerine Etkisi," TRB2 ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, Van, Turkey, 2022

Çavuşoğlu, IRMAK. "Fizyoterapi Ve Rehabilitasyon Bölümü Lisans Öğrencilerinde Fiziksel Aktivitenin Online Akademik Başarı Ve Dikkat Dağınıklığı Üzerine Etkisi." TRB2 ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , Van, Turkey, pp.56-57, 2022

Çavuşoğlu, I. (2022) . "Fizyoterapi Ve Rehabilitasyon Bölümü Lisans Öğrencilerinde Fiziksel Aktivitenin Online Akademik Başarı Ve Dikkat Dağınıklığı Üzerine Etkisi." TRB2 ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ , Van, Turkey, pp.56-57.

@conferencepaper{conferencepaper, author={IRMAK ÇAVUŞOĞLU}, title={Fizyoterapi Ve Rehabilitasyon Bölümü Lisans Öğrencilerinde Fiziksel Aktivitenin Online Akademik Başarı Ve Dikkat Dağınıklığı Üzerine Etkisi}, congress name={TRB2 ULUSLARARASI EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ}, city={Van}, country={Turkey}, year={2022}, pages={56-57} }