Atıf Formatları
FİZYOTERAPİ VE REHABİLİTASYON BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNDE YARATICI DRAMA İLE BÜTÜNLEŞTİRİLMİŞ İLETİŞİM BECERİLERİ EĞİTİMİNİN, ÖĞRENCİLERİN ANKSİYETE, STRES İLE MOTİVASYON DUYGUSUNA HASTA İLE KURACAKLARI İLETİŞİME VE EMPATİ BECERİSİNE OLAN ETKİSİ: RANDOMİZE KONTROLLÜ ÇALIŞMA
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

R. Akçatepe And N. Alaca, "FİZYOTERAPİ VE REHABİLİTASYON BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNDE YARATICI DRAMA İLE BÜTÜNLEŞTİRİLMİŞ İLETİŞİM BECERİLERİ EĞİTİMİNİN, ÖĞRENCİLERİN ANKSİYETE, STRES İLE MOTİVASYON DUYGUSUNA HASTA İLE KURACAKLARI İLETİŞİME VE EMPATİ BECERİSİNE OLAN ETKİSİ: RANDOMİZE KONTROLLÜ ÇALIŞMA ," INTERNNATIONAL CONGRESS ON EDUCATIONAL SCIENCES , Van, Turkey, pp.1-10, 2022

Akçatepe, R. And Alaca, N. 2022. FİZYOTERAPİ VE REHABİLİTASYON BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNDE YARATICI DRAMA İLE BÜTÜNLEŞTİRİLMİŞ İLETİŞİM BECERİLERİ EĞİTİMİNİN, ÖĞRENCİLERİN ANKSİYETE, STRES İLE MOTİVASYON DUYGUSUNA HASTA İLE KURACAKLARI İLETİŞİME VE EMPATİ BECERİSİNE OLAN ETKİSİ: RANDOMİZE KONTROLLÜ ÇALIŞMA . INTERNNATIONAL CONGRESS ON EDUCATIONAL SCIENCES , (Van, Turkey), 1-10.

Akçatepe, R., & Alaca, N., (2022). FİZYOTERAPİ VE REHABİLİTASYON BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNDE YARATICI DRAMA İLE BÜTÜNLEŞTİRİLMİŞ İLETİŞİM BECERİLERİ EĞİTİMİNİN, ÖĞRENCİLERİN ANKSİYETE, STRES İLE MOTİVASYON DUYGUSUNA HASTA İLE KURACAKLARI İLETİŞİME VE EMPATİ BECERİSİNE OLAN ETKİSİ: RANDOMİZE KONTROLLÜ ÇALIŞMA . INTERNNATIONAL CONGRESS ON EDUCATIONAL SCIENCES (pp.1-10). Van, Turkey

Akçatepe, REZZAN, And NURAY ALACA. "FİZYOTERAPİ VE REHABİLİTASYON BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNDE YARATICI DRAMA İLE BÜTÜNLEŞTİRİLMİŞ İLETİŞİM BECERİLERİ EĞİTİMİNİN, ÖĞRENCİLERİN ANKSİYETE, STRES İLE MOTİVASYON DUYGUSUNA HASTA İLE KURACAKLARI İLETİŞİME VE EMPATİ BECERİSİNE OLAN ETKİSİ: RANDOMİZE KONTROLLÜ ÇALIŞMA ," INTERNNATIONAL CONGRESS ON EDUCATIONAL SCIENCES, Van, Turkey, 2022

Akçatepe, REZZAN And Alaca, NURAY. "FİZYOTERAPİ VE REHABİLİTASYON BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNDE YARATICI DRAMA İLE BÜTÜNLEŞTİRİLMİŞ İLETİŞİM BECERİLERİ EĞİTİMİNİN, ÖĞRENCİLERİN ANKSİYETE, STRES İLE MOTİVASYON DUYGUSUNA HASTA İLE KURACAKLARI İLETİŞİME VE EMPATİ BECERİSİNE OLAN ETKİSİ: RANDOMİZE KONTROLLÜ ÇALIŞMA ." INTERNNATIONAL CONGRESS ON EDUCATIONAL SCIENCES , Van, Turkey, pp.1-10, 2022

Akçatepe, R. And Alaca, N. (2022) . "FİZYOTERAPİ VE REHABİLİTASYON BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNDE YARATICI DRAMA İLE BÜTÜNLEŞTİRİLMİŞ İLETİŞİM BECERİLERİ EĞİTİMİNİN, ÖĞRENCİLERİN ANKSİYETE, STRES İLE MOTİVASYON DUYGUSUNA HASTA İLE KURACAKLARI İLETİŞİME VE EMPATİ BECERİSİNE OLAN ETKİSİ: RANDOMİZE KONTROLLÜ ÇALIŞMA ." INTERNNATIONAL CONGRESS ON EDUCATIONAL SCIENCES , Van, Turkey, pp.1-10.

@conferencepaper{conferencepaper, author={REZZAN AKÇATEPE And author={NURAY ALACA}, title={FİZYOTERAPİ VE REHABİLİTASYON BÖLÜMÜ ÖĞRENCİLERİNDE YARATICI DRAMA İLE BÜTÜNLEŞTİRİLMİŞ İLETİŞİM BECERİLERİ EĞİTİMİNİN, ÖĞRENCİLERİN ANKSİYETE, STRES İLE MOTİVASYON DUYGUSUNA HASTA İLE KURACAKLARI İLETİŞİME VE EMPATİ BECERİSİNE OLAN ETKİSİ: RANDOMİZE KONTROLLÜ ÇALIŞMA }, congress name={INTERNNATIONAL CONGRESS ON EDUCATIONAL SCIENCES}, city={Van}, country={Turkey}, year={2022}, pages={1-10} }