Atıf Formatları
ÖZEL SEKTÖRDE ÇALIŞAN KADINLARIN MARKA TUTUM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ç. İLK, "ÖZEL SEKTÖRDE ÇALIŞAN KADINLARIN MARKA TUTUM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ," International Academic Social Resources Journal , vol.6, no.27, pp.1172-1176, 2021

İLK, Ç. 2021. ÖZEL SEKTÖRDE ÇALIŞAN KADINLARIN MARKA TUTUM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ. International Academic Social Resources Journal , vol.6, no.27 , 1172-1176.

İLK, Ç., (2021). ÖZEL SEKTÖRDE ÇALIŞAN KADINLARIN MARKA TUTUM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ. International Academic Social Resources Journal , vol.6, no.27, 1172-1176.

İLK, ÇAĞRI. "ÖZEL SEKTÖRDE ÇALIŞAN KADINLARIN MARKA TUTUM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ," International Academic Social Resources Journal , vol.6, no.27, 1172-1176, 2021

İLK, ÇAĞRI. "ÖZEL SEKTÖRDE ÇALIŞAN KADINLARIN MARKA TUTUM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ." International Academic Social Resources Journal , vol.6, no.27, pp.1172-1176, 2021

İLK, Ç. (2021) . "ÖZEL SEKTÖRDE ÇALIŞAN KADINLARIN MARKA TUTUM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ." International Academic Social Resources Journal , vol.6, no.27, pp.1172-1176.

@article{article, author={ÇAĞRI ILK}, title={ÖZEL SEKTÖRDE ÇALIŞAN KADINLARIN MARKA TUTUM DÜZEYLERİNİN İNCELENMESİ}, journal={International Academic Social Resources Journal}, year=2021, pages={1172-1176} }