Atıf Formatları
Otizm spektrum bozukluğu ile dikkat eksikliği ve hiperaktivite boгukluğu arasındaki ilişkinin regresyon analizi ile incelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

C. Koparan Et Al. , "Otizm spektrum bozukluğu ile dikkat eksikliği ve hiperaktivite boгukluğu arasındaki ilişkinin regresyon analizi ile incelenmesi ," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (2), 547-561 , vol.16, no.2, pp.547-561, 2016

Koparan, C. Et Al. 2016. Otizm spektrum bozukluğu ile dikkat eksikliği ve hiperaktivite boгukluğu arasındaki ilişkinin regresyon analizi ile incelenmesi . Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (2), 547-561 , vol.16, no.2 , 547-561.

Koparan, C., Ardiç, A., Hünler Çidam, O. S., & Akköse , M. C., (2016). Otizm spektrum bozukluğu ile dikkat eksikliği ve hiperaktivite boгukluğu arasındaki ilişkinin regresyon analizi ile incelenmesi . Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (2), 547-561 , vol.16, no.2, 547-561.

Koparan, Cem Et Al. "Otizm spektrum bozukluğu ile dikkat eksikliği ve hiperaktivite boгukluğu arasındaki ilişkinin regresyon analizi ile incelenmesi ," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (2), 547-561 , vol.16, no.2, 547-561, 2016

Koparan, Cem Et Al. "Otizm spektrum bozukluğu ile dikkat eksikliği ve hiperaktivite boгukluğu arasındaki ilişkinin regresyon analizi ile incelenmesi ." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (2), 547-561 , vol.16, no.2, pp.547-561, 2016

Koparan, C. Et Al. (2016) . "Otizm spektrum bozukluğu ile dikkat eksikliği ve hiperaktivite boгukluğu arasındaki ilişkinin regresyon analizi ile incelenmesi ." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (2), 547-561 , vol.16, no.2, pp.547-561.

@article{article, author={Cem Koparan Et Al. }, title={Otizm spektrum bozukluğu ile dikkat eksikliği ve hiperaktivite boгukluğu arasındaki ilişkinin regresyon analizi ile incelenmesi }, journal={Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 16 (2), 547-561}, year=2016, pages={547-561} }