Atıf Formatları
Özel Bir Hastanenin Dış Müşteri Odaklı Şikayetlerinin Analizi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. YILDIRIM KAPTANOĞLU Et Al. , "Özel Bir Hastanenin Dış Müşteri Odaklı Şikayetlerinin Analizi," 10. Ulusal Sağlık Kuruluşları Kongresi , Mardin, Turkey, pp.448-453, 2012

YILDIRIM KAPTANOĞLU, A. Et Al. 2012. Özel Bir Hastanenin Dış Müşteri Odaklı Şikayetlerinin Analizi. 10. Ulusal Sağlık Kuruluşları Kongresi , (Mardin, Turkey), 448-453.

YILDIRIM KAPTANOĞLU, A., SAVAŞ, T., BEKTAŞ, G., ÇALIK, K. B., & ZENGİN, O., (2012). Özel Bir Hastanenin Dış Müşteri Odaklı Şikayetlerinin Analizi . 10. Ulusal Sağlık Kuruluşları Kongresi (pp.448-453). Mardin, Turkey

YILDIRIM KAPTANOĞLU, AYŞEGÜL Et Al. "Özel Bir Hastanenin Dış Müşteri Odaklı Şikayetlerinin Analizi," 10. Ulusal Sağlık Kuruluşları Kongresi, Mardin, Turkey, 2012

YILDIRIM KAPTANOĞLU, AYŞEGÜL Y. Et Al. "Özel Bir Hastanenin Dış Müşteri Odaklı Şikayetlerinin Analizi." 10. Ulusal Sağlık Kuruluşları Kongresi , Mardin, Turkey, pp.448-453, 2012

YILDIRIM KAPTANOĞLU, A. Et Al. (2012) . "Özel Bir Hastanenin Dış Müşteri Odaklı Şikayetlerinin Analizi." 10. Ulusal Sağlık Kuruluşları Kongresi , Mardin, Turkey, pp.448-453.

@conferencepaper{conferencepaper, author={AYŞEGÜL YILDIRIM KAPTANOĞLU Et Al. }, title={Özel Bir Hastanenin Dış Müşteri Odaklı Şikayetlerinin Analizi}, congress name={10. Ulusal Sağlık Kuruluşları Kongresi}, city={Mardin}, country={Turkey}, year={2012}, pages={448-453} }