Ç. İLK, "Sponsorluk ve Reklam," In Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar- II , İzmir: Serüven Yayınevi, 2022, pp.320-334.
İLK, Ç. Sponsorluk ve Reklam. 2022. In Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar- II , Serüven Yayınevi, İzmir, 320-334.
İLK, Ç., (2022). Sponsorluk ve Reklam. Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar- II (pp.320-334), İzmir: Serüven Yayınevi.
İLK, ÇAĞRI. "Sponsorluk ve Reklam." In Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar- II , 320-334. İzmir: Serüven Yayınevi, 2022
İLK, ÇAĞRI. "Sponsorluk ve Reklam." Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar- II , Serüven Yayınevi, 2022, pp.320-334.
İLK, Ç. (2022) "Sponsorluk ve Reklam", Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar- II . İzmir: Serüven Yayınevi.
@bookchapter{bookchapter, author ={ÇAĞRI ILK}, chaptertitle={Sponsorluk ve Reklam}, booktitle={ Sosyal ve Beşeri Bilimlerde Teori ve Araştırmalar- II}, publisher={Serüven Yayınevi}, city={İzmir},year={2022} }