Atıf Formatları
Destek Personellerinin İletişim Becerileri ve Empati Düzeylerinin Belirlenmesi: Kamu Hastanelerinde Bir Uygulama
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ş. ÖZKAN Et Al. , "Destek Personellerinin İletişim Becerileri ve Empati Düzeylerinin Belirlenmesi: Kamu Hastanelerinde Bir Uygulama," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.13, pp.1430-1446, 2019

ÖZKAN, Ş. Et Al. 2019. Destek Personellerinin İletişim Becerileri ve Empati Düzeylerinin Belirlenmesi: Kamu Hastanelerinde Bir Uygulama. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.13 , 1430-1446.

ÖZKAN, Ş., ABA, G., & ÇELİK, Y., (2019). Destek Personellerinin İletişim Becerileri ve Empati Düzeylerinin Belirlenmesi: Kamu Hastanelerinde Bir Uygulama. OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.13, 1430-1446.

ÖZKAN, ŞİRİN, GÖKHAN ABA, And YUSUF ÇELİK. "Destek Personellerinin İletişim Becerileri ve Empati Düzeylerinin Belirlenmesi: Kamu Hastanelerinde Bir Uygulama," OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.13, 1430-1446, 2019

ÖZKAN, ŞİRİN Et Al. "Destek Personellerinin İletişim Becerileri ve Empati Düzeylerinin Belirlenmesi: Kamu Hastanelerinde Bir Uygulama." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.13, pp.1430-1446, 2019

ÖZKAN, Ş. ABA, G. And ÇELİK, Y. (2019) . "Destek Personellerinin İletişim Becerileri ve Empati Düzeylerinin Belirlenmesi: Kamu Hastanelerinde Bir Uygulama." OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi , vol.13, pp.1430-1446.

@article{article, author={ŞİRİN ÖZKAN Et Al. }, title={Destek Personellerinin İletişim Becerileri ve Empati Düzeylerinin Belirlenmesi: Kamu Hastanelerinde Bir Uygulama}, journal={OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi}, year=2019, pages={1430-1446} }